close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מהו הזמן המתאים ביותר לבצע איטום גגות?

מערכת שורשי טבת, תשפג03/01/2023

צריכים לבצע איטום לגג שלכם ולא יודעים מתי הזמן האידיאלי לעשות זאת? לזמן אכן יש משמעות להחלטה על ביצוע אטימת גגות. הנה כמה דברים שאתם צריכים לקחת בחשבון לפני שאתם בוחרים מועד לאיטום הגג

תגיות:
צילום: freepik
עונה
צילום: freepik
מתאימה לאיטום הגג

באופן כמעט גורף, תמיד יהיה כדאי לבצע את איטום הגג לפני תחילת עונת הגשמים. הסיבה לכך היא יחסית ברורה - אנחנו נעדיף להכין את הגג שלנו מראש לתקופת החורף הגשומה על מנת למנוע נזילות.
קיימת לכך גם סיבה נוספת, חומרי איטום לגג לרוב לא יהיו עמידים למים ולכן קיימת סכנה כי האיטום לא יהיה יעיל אם יעשה בעונה הגשומה.
יתרה מכך, עליכם לקחת מספיק זמן מראש על מנת לוודא כי חומרי איטום לגגות התייבשו בצורה מיטבית, לכן איטום שנעשה ממש בסמוך לתחילת הגשמים יהיה לא אפקטיבי ויגרור בעיות וצורך בתיקונים.

עונה מתאימה לסיוד הגג
לאחר איטום גגות, יש צורך לסייד את הגג. את הסיוד יש לעשות ממש לקראת בוא הקיץ, על מנת שהגג יהיה יציב וחסין.
חשוב להקפיד לבצע את הסיוד לאחר ייבוש מלא של חומרי האיטום לגג.
פרט משמעותי שעליכם להבין הוא שכל סוג איטום גגות דורש סיוד ללא יוצא מן הכלל. הקפידו לבצע אותו בעונה המתאימה ותוכלו ליהנות מאיטום איכותי ויעיל שלא ישחק בקלות.

היכן רוכשים חומרי איטום?
חומרי איטום לגג צריכים להיות איכותיים ביותר על מנת להבטיח כי תקבלו הגנה מרבית מפני גשמים.
בעת הקנייה עליכם לחפש חנות המביאה את המוצרים האיכותיים ביותר, עם דגש על חומרי איטום ייעודיים לגגות. חנויות מסוג זה מפוזרות בכלל חלקי הארץ ולא רק במרכזה, כלומר ניתן למצוא גם חנות לחומרי איטום בצפון או בדרום.

לכמה זמן מחזיק איטום הגג?
איטום גגות איכותי יכול להחזיק כמה שנים טובות, אך חשוב לתחזק אותו על מנת לקבל תוצאה שתחזיק לאורך זמן. השתדלו לתקן כל תקלה שצצה במהירות על מנת לא לגרום לנזק נגרר שישפיע משמעותית על האיטום.
כמו כן, מומלץ לבצע בדיקה תקופתית לגג על מנת לוודא כי אין נזקים סמויים שעוד לא התחילו להשפיע על התפקוד אך עלולים לגרום לנזק בהמשך העונה.
באופן כללי, איטום גג איכותי יכול להחזיק מספר שנים טובות.

מהם חומרי איטום שכדאי להשתמש בהם, וכמה כל זה עולה? תשובות בכתבה הבאה

חומרי איטום לגגות וקירות
איטום הוא תהליך של מריחת ציפוי מגן על משטח על מנת להגן עליו מפני מים, אוויר או לחות. ישנם סוגים רבים של חומרי איטום לגגות וקירות. חשוב לבחור נכון שיתאים לצרכים ולתקציב שלכם.
הסוג הנפוץ ביותר של חומרי האיטום הם חומרי איטום סיליקון, חומרי איטום אקריליים, חומרי איטום פוליאוריטן וחומר איטום גומי בוטיל.

סיליקון הוא הסוג הפופולרי ביותר של חומר קירוי מכיוון שהוא עמיד למים ומונע נזילות. אקריליק פופולרי גם מכיוון שהם מספקים הגנה טובה מפני קרני UV שעלולות לגרום לנזק בגגות לאורך זמן.
פוליאוריטן מספק גם עמידות בפני מים וגם עמידות בפני UV כך שניתן להשתמש בו בשני המקרים.

מה זה איטום?
איטום הוא תהליך שמרחיק מים, לחות ואוויר ממבנה המבנה. זה גם עוזר להגן על הבניין מפני גורמים סביבתיים כגון מזג אוויר קיצוני.

איך זה עובד?
האיטום עובד על ידי יצירת מחסום בין הסביבה החיצונית לפנים הבית שלך. המחסום מונע ממים לחדור דרך סדקים בגג או בקיר שלך ואז לגרום נזק לבית שלך.

מי מבצע איטומי גגות?
כאשר אתם רוצים לאטום את הגג שלכם, עליכם לפנות לקבלן איטום מקצועי. חשוב מאוד לפנות לבעל מקצוע בעל ניסיון באיטום גגות מכל הסוגים על מנת שיוכל לעזור לכם להתאים את סוג האיטום לסוג הבית וכמובן להשתמש בסוגים של חומרי איטום מתקדמים ומגוונים לכל מטרה, מתאימים שיחזיקו לכם לאורך זמן. אמינותו של בעל המקצוע היא כמובן חשובה מאוד ולכן כדאי לבחור בעל מקצוע מומלץ ובעל מוניטין כדי שתוכלו לסמוך עליו ולהיות שקטים לאורך החורף.

חנות חומרי איטום מובילה
א.משי חנות מובילה לאיטום, מספקת חומרי איטום לגגות וקירות כבר יותר משני עשורים.
אנחנו לא סתם עוד חנות שמוכרת חומרי איטום; אנחנו השותפים שלך בכל הנוגע לבחירת החומר הטוב ביותר לצרכים שלך. בין אם אתם אוטמים גג או קיר, יש לנו את הפתרון המתאים עבורכם
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה